Search
Close this search box.

3 nejlepší pozice prstů při tréninku na balkně

V tomhle videu od Lattice Training nám Tom Randall ukáže 3 nejlepší pozice pro trénink prstů na balkně nebo na kampusu. Sice jsou ve videu názorné ukázky, ale už je lepší trochu vládnout angličtinou (u videa je možnost zapnout anglické titulky).

Není to samozřejmě univerzální, sami autoři upozorňují na to, že velkými faktory, nad kterými je třeba vždy přemýšlet jsou:

  • specifičnost (jak dlouho cvičíš, jak dlouhý máš prsty apod.)
  • celková robustnost ruky, zápěstí a předloktí
  • uplatnění na skále
 

Jako nejlepší pozici považují polotevřený úchop všech čtyřech prstů (5:29), pak otevřený úchop na 3 prstech (6:36) – tady ale pozor aby celá váha nešla do prsteníčku. A jako třetí (což ale doporučují až někomu, kdo už má na fingerboardu natrénováno dost – měsíce, roky)  považují dvě: front 3 halfcrimp – 3 prsty kromě ukazováčku, polootevřený úchop (9:40) a back 3 halfcrimp – 3 prsty kromě malíčku, polootevřený úchop (10:41)

Mohlo by se ti líbit

TRÉNUJ I DOMA A NEVYPADNI Z FORMY

SLEVA AŽ 60% A DOPRAVA ZDARMA PO CELÉ EU